ZOSTAŃ POLICJANTEM - TO TAKIE PROSTE SŁUŻBĘ W POLICJI MOŻE PEŁNIĆ: · obywatel polski o nieposzlakowanej opinii · niekarany i korzystający z pełni praw publicznych · posiadający co najmniej średnie wykształcenie · posiadający zdolność fizyczną i psychiczną do służby w formacjach uzbrojonych, podległych szczególnej dyscyplinie służbowej, której gotów jest się podporządkować Ponadto mężczyźni powinni posiadać uregulowany stosunek do służby wojskowej tj. odbyli zasadniczą służbę wojskową lub zostali przeniesieni do rezerwy. Osoby zainteresowane przyjęciem do służby w Policji powinny złożyć OSOBIŚCIE w Komendzie właściwej za względu na miejsce zamieszkania w Wydziale Kadr i Szkolenia. POTRZEBNE DOKUMENTY: · pisemne podanie o przyjęcie do służby w Policji (ze wskazaniem jednostki Policji) · wypełniony kwestionariusz osobowy (część A i C) · własnoręcznie napisany życiorys · dokumenty potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe ( kserokopie - oryginały dokumentów do wglądu na każdorazowe żądanie pracownika doboru) · pisemną zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz wyników uzyskanych w toku postępowania kwalifikacyjnego oraz przechowywanie przez okres 5 lat zgodnie z art. 7 pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm./ Kandydat zobowiązany jest okazać dowód osobisty, książeczkę wojskową na każdorazowe żądanie pracownika doboru. Wypełnioną ankietę bezpieczeństwa i świadectwa pracy z poprzednich miejsc pracy lub służby kandydat składa w Komendzie Wojewódzkiej Policji z/s w Radomiu w terminie wyznaczonym w toku postępowania kwalifikacyjnego. Formularz kwestionariusza osobowego i ankiety bezpieczeństwa osobowego można pobrać w każdej komendzie wojewódzkiej (Stołecznej) Policji, komendzie powiatowej/miejskiej Policji INFORMACJE DOTYCZĄCE PROCEDURY KWALIFIKACYJNEJ MOŻNA ZNALEŹĆ: · na stronie internetowej Komendy Głównej Policji (www.policja.pl) · na stronie internetowej Komendy Wojewódzkiej Policji z/s w Radomiu (www.kwp.radom.pl) Podstawę prawną procedury kwalifikacyjnej stanowi rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 sierpnia 2007 roku w sprawie postępowania kwalifikacyjnego do służby w Policji (Dz. U. nr. 170 poz. 1202). ETAPY POSTĘPOWANIA KWALIFIKACYJNEGO - ocena złożonych dokumentów pod kątem ich zgodności z wymaganiami zawartymi w ogłoszeniu, - rozmowa wstępna mająca na celu poinformowanie kandydata do służby w Policji o dalszych etapach postępowania kwalifikacyjnego - sprawdzenie w ewidencjach, rejestrach i kartotekach prawdziwości danych zawartych w kwestionariuszu osobowym, - przeprowadzenie testu wiedzy kandydata z zakresu funkcjonowania adminstracji publicznej , w tym Policji, oraz bezpieczeństwa publicznego ( baza pytań z testu z wiedzy dostępna jest na stronie internetowej www.policja.pl) - test sprawności fizycznej (film z testu sprawności fizycznej dostępny jest na stronie internetowej www.policja.pl) - test psychologiczny - wywiad zorganizowany (rozmowa kwalifikacyjna) - komisja lekarska - zatwierdzenie listy kandydatów do służby przez przełożonego właściwego w sprawie postępowania kwalifikacyjnego. Anna Prus KPP Pułtusk
Obserwuj nas na Google News
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Komentarze opinie