Reklama

ZOSTAŃ POLICJANTEM, TO TAKIE PROSTE

28/07/2011 14:07

 

SŁUŻBĘ W POLICJI MOŻE PEŁNIĆ:

obywatel polski o nieposzlakowanej opinii niekarany i korzystający z pełni praw publicznych posiadający co najmniej średnie wykształcenie  posiadający zdolność fizyczną i psychiczną do służby w formacjach uzbrojonych, podległych szczególnej dyscyplinie służbowej, której gotów jest się podporządkować 

  

Ponadto mężczyźni powinni posiadać uregulowany stosunek do służby wojskowej tj. odbyli zasadniczą służbę wojskową lub zostali przeniesieni do rezerwy. 

Osoby zainteresowane przyjęciem do służby w Policji powinny złożyć odpowiednie dokumenty OSOBIŚCIE w Komendzie właściwej za względu na miejsce zamieszkania w Zespole Kadr i Szkolenia KPP w Pułtusku.

POTRZEBNE DOKUMENTY:

 

pisemne podanie o przyjęcie do służby w Policji (ze wskazaniem jednostki Policji) wypełniony kwestionariusz osobowy (część A i C) własnoręcznie napisany życiorys  dokumenty potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe ( kserokopie - oryginały dokumentów do wglądu na każdorazowe żądanie pracownika doboru)  pisemną zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz wyników uzyskanych w toku postępowania kwalifikacyjnego oraz przechowywanie przez okres 5 lat zgodnie z art. 7 pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm./

 

Kandydat zobowiązany jest okazać dowód osobisty, książeczkę wojskową na każdorazowe żądanie pracownika doboru.

Wypełnioną ankietę bezpieczeństwa i świadectwa pracy z poprzednich miejsc pracy lub służby kandydat składa w Komendzie Wojewódzkiej Policji z/s w Radomiu w terminie wyznaczonym w toku postępowania kwalifikacyjnego.

Formularz kwestionariusza osobowego i ankiety bezpieczeństwa osobowego można pobrać w ze strony internetowej Komendy Wojewódzkiej (Stołecznej) Policji.

INFORMACJE DOTYCZĄCE PROCEDURY KWALIFIKACYJNEJ MOŻNA ZNALEŹĆ:

 

 

na stronie internetowej Komendy Głównej Policji (www.policja.pl)  na stronie internetowej Komendy Wojewódzkiej Policji z/s w Radomiu (www.kwp.radom.pl)

 

Podstawę prawną procedury kwalifikacyjnej stanowi rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 sierpnia 2007 roku w sprawie postępowania kwalifikacyjnego do służby w Policji (Dz. U. nr. 170 poz. 1202).

 

ETAPY POSTĘPOWANIA KWALIFIKACYJNEGO

  - ocena złożonych dokumentów pod kątem ich zgodności z wymaganiami zawartymi w ogłoszeniu,

  - rozmowa wstępna mająca na celu poinformowanie kandydata do służby w Policji o dalszych etapach  postępowania kwalifikacyjnego

  - sprawdzenie w ewidencjach, rejestrach i kartotekach prawdziwości danych zawartych w kwestionariuszu osobowym,

  - przeprowadzenie testu wiedzy kandydata z zakresu funkcjonowania adminstracji publicznej , w tym Policji, oraz bezpieczeństwa publicznego ( baza pytań z testu z wiedzy dostępna jest na stronie internetowej www.policja.pl)

  - test sprawności fizycznej (film z testu sprawności fizycznej dostępny jest na stronie internetowej www.policja.pl)

  - test psychologiczny 

  - wywiad zorganizowany (rozmowa kwalifikacyjna)

  - komisja lekarska 

  - zatwierdzenie listy kandydatów do służby przez przełożonego właściwego w sprawie postępowania kwalifikacyjnego.

Anna Prus

KPP Pułtusk

 

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo pultusk24.pl




Reklama
Wróć do