Reklama

Zostań policjantem – ruszył nabór

15/05/2015 15:01
Dla tych, którzy chcą robić w życiu coś pożytecznego, czuć wyjątkowość swojej profesji i mieć stałość zatrudnienia.   Osoby zainteresowane przyjęciem do służby w Policji powinny złożyć odpowiednie dokumenty osobiście w komendzie właściwej za względu na miejsce zamieszkania. Mieszkańcy powiatu pułtuskiego powinni złożyć dokumenty w Zespole Kadr i Szkolenia KPP w Pułtusku. Służbę w Policji może pełnić obywatel polski o nieposzlakowanej opinii, niekarany i korzystający z pełni praw publicznych, posiadający co najmniej średnie wykształcenie, posiadający zdolność fizyczną i psychiczną do służby w formacjach uzbrojonych, podległych szczególnej dyscyplinie służbowej, której gotów jest się podporządkować. Ponadto osoby podlegające kwalifikacji wojskowej powinny posiadać uregulowany stosunek do służby wojskowej tj. odbytą zasadniczą służbę wojskową lub zostać przeniesione do rezerwy.   Potrzebne dokumenty:
* Podanie o przyjęcie do służby w Policji skierowane do komendanta wojewódzkiego (stołecznego) Policji. W podaniu wymień konkretną jednostkę, w której chciałbyś pełnić służbę. Możesz wskazać tylko jedną komendę, do której chcesz się dostać. Jeśli jednak jesteś zainteresowany służbą także w innych komendach (w sytuacji gdy pozytywnie ukończysz całe postępowanie, a nie dostaniesz się do tej wskazanej w podaniu), wymieniasz je w punkcie 30 części A kwestionariusza osobowego, * wypełniony kwestionariusz osobowy (tylko część A i B). Wypełnij dokładnie każdy punkt, zgodnie z instrukcją podaną w kwestionariuszu. Druk kwestionariusza znajdziesz w każdej komendzie oraz na policyjnych stronach internetowych, * kserokopie dokumentów (nie odpisy) potwierdzających posiadane wykształcenie oraz umiejętności (oryginały przynieś ze sobą do wglądu przez pracownika kadr).
Oprócz składanych dokumentów i oryginałów potwierdzających wykształcenie i umiejętności – do wglądu, należy mieć ze sobą dowód osobisty, a osoby podlegające kwalifikacji wojskowej dodatkowo książeczkę wojskową.
Zasady doboru do służby w Policji można znaleźć na stronie internetowej www.praca.policja.pl oraz na stronie internetowej Komendy Wojewódzkiej Policji z/s w Radomiu (www.kwp.radom.pl)
Proces doboru do służby w Policji realizowany jest na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 18 kwietnia 2012 r. w sprawie postępowania kwalifikacyjnego w stosunku do kandydatów ubiegających się o przyjęcie do służby w Policji (Dz. U. poz. 432, z późn. zm.).                               Etapy postępowanie kwalifikacyjnego:
- ocena złożonych dokumentów pod kątem ich zgodności z wymaganiami zawartymi w ogłoszeniu, - rozmowa wstępna mająca na celu poinformowanie kandydata do służby w Policji o dalszych etapach postępowania kwalifikacyjnego - sprawdzenie w ewidencjach, rejestrach i kartotekach prawdziwości danych zawartych w kwestionariuszu osobowym, - przeprowadzenie testu wiedzy kandydata z zakresu funkcjonowania administracji publicznej , w tym Policji, oraz bezpieczeństwa publicznego (Przykładowa baza pytań umieszczona jest na stronie internetowej Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie) - test sprawności fizycznej (film z testu sprawności fizycznej dostępny jest na stronie internetowej www.praca.policja.pl

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo pultusk24.pl




Reklama
Wróć do