Reklama

wyborcza wpadka

02/11/2010 14:02

Ale nam się zdarzyła wpadka wyborcza - można by powiedzieć zadziwiająca! Otóż dokonaliśmy na łamach PGP koalicji Platformy i SLD. W naszym cotygodniowym cyklu pytań do kandydatów na Burmistrza Panie: Marzena Cendrowska i Róża Krasucka mówią dosłownie jednym głosem. Ich odpowiedzi są słowo w słowo identyczne. Otóż śpieszymy wyjaśnić, iż nie jest to zgodność poglądów, ale nasz błąd. Pani Róży Krasuckiej przypisaliśmy omyłkowo odpowiedzi Pani Marzeny Cendrowskiej. Odpowiedzi Pani Róży oczywiście ukażą się w najbliższym papierowym wydaniu, a już dziś można je przeczytać na naszym portalu. 

Róża Krasucka - kandydatka SLD

1. Czy są Państwo za rozwojem Pułtuska jako miasta turystycznego?

Uważam, że to jest dobry kierunek myślenia tylko muszą iść za tym szybkie i rozważne działania. Położenie Pułtuska, jego walory krajobrazowe tworzą naturalną możliwość dla turystyki. Natomiast dotychczas nie widać było dbałości o turystów. Miasto nie rozwijało się turystycznie.

2. Jeśli tak, to czy dziś Pułtusk można nazywać miastem turystycznym, nastawionym na gości zzewnątrz? Jeśli nie, to czy jego rozwój idzie w takim kierunku?

Potrzebne są natychmiastowe rozwiązania sprzyjające rozwojowi infrastruktury turystycznej. Zarówno sami Mieszkańcy jak i przedsiębiorcy mają wiele pomysłów, trzeba je tylko w sposób logiczny uporządkować, zaplanować i zacząć wdrażać w życie. A turyści jeśli będą wiedzieli i widzieli, że jest po co przyjechać do Pułtuska, to na pewno przyjadą.

3. W jaki sposób Pułtusk powinien się promować?

Pułtusk sam w sobie jest atrakcyjny, ale Pułtusk traktowany jako całość wraz z okolicami jest bardzo atrakcyjny. Dlatego powinniśmy wspólnie z samorządami gminnymi i samorządem powiatowym opracować wspólny plan promocyjny w celu stworzenie jednego biura promocji z mocno rozwiniętą ofertą medialną. Powinniśmy zacząć od budowania klimatu i rozwoju miasta, np. rynek latem w dni weekendowe – uliczne kawiarenki, knajpki, wieczorem oświetlone, wabiące kuszącymi zapachami i aromatami, kulinarnymi, regionalnymi specjałami; ucywilizowana plaża przystosowana dla grup kolonijnych, plażowiczów i indywidualnych turystów; rozwój agroturystyki wiejskiej….

4. Dni Patrona Św. Mateusza są główną imprezą finansowaną przez samorząd. Czy są Państwo za zakontynuowaniem takiej formuły, czy też za skierowaniem miejskich pieniędzy na inne (różnorodne) imprezy plenerowe w innym okresie?

Takie swoje dni Dni Patrona Miasta mają i obchodzą bardzo liczne miasta w kraju. Zapewne finansowanie takich imprez, w części musi odbywać się przez samorząd. Natomiast po 13. latach obchodów tej uroczystości ciągle w takiej samej formie i z coraz mniejszym zainteresowaniem ze strony społeczeństwa - to fakty, mówiące o tym, że bezwzględnie należy zmienić formę i harmonogram tych spotkań. Zaś druga część pytania jest już elementem odpowiedzi, na jakie inne formy promocji należy zwrócić uwagę i gdzieprzeznaczyć nasze wspólne pieniądze.

 Z pozdrowieniami

Róża Krasucka

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo pultusk24.pl




Reklama
Wróć do