Burmistrz Miasta Pułtusk, a także Pułtuska Gazeta Powiatowa, Muzeum Regionalne w Pułtusku, Miejskie Centrum Kultury i Sztuki w Pułtusku oraz Akademia Humanistyczna im. A. Gieysztora w Pułtusku mają zaszczyt zaprosić dziewczęta w wieku od 16 lat do udziału w konkursie na odtworzenie postaci Marii Walewskiej. Tym samym powracamy do pięknej tradycji rozpoczętej i kontynuowanej do 2009 roku przez Ośrodek Studiów Epoki Napoleońskiej. Wśród atrakcyjnych nagród główną jest wycieczka do Paryża dla dwóch osób. Gala finałowa odbędzie się 9 lutego. Zachęcając do udziału w konkursie, z dużym prawdopodobieństwem możemy obiecać dobrą zabawę w wykwintnym stylu. Nie bez podstaw liczymy, że zwyciężczyni zyska popularność na miarę odtwarzanej postaci! Szczegóły konkursu w regulaminie! Regulamin konkursu „Na odtworzenie postaci Marii Walewskiej 2017” WYBORY PANI WALEWSKIEJ 2017 §1 Postanowienia ogólne
1. Organizator konkrsu „Na odtworzenie postaci Marii Walewskiej 2017”: Burmistrz Miasta Pułtusk.
Współorganizatorzy: Pułtuska Gazeta Powiatowa, Muzeum Regionalne w Pułtusku, Miejskie Centrum Kultury i Sztuki w Pułtusku.
Partner Naukowy: Akademia Humanistyczna im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku.
2. Konkurs trwa od 5 stycznia 2017 roku do 9 lutego 2017 roku.
3. W konkursie mogą brać udział kandydatki, które do dnia 9 lutego 2017 roku ukończyły 16 lat.
4. Kandydatki, które nie ukończyły 18 lat mogą startować w konkursie wyłącznie za pisemną zgodą rodziców lub opiekunów prawnych.
5. Osobami nadzorującymi plebiscyt ze strony organizatorów są: Anna Morawska – redaktor naczelna Pułtuskiej Gazety Powiatowej, Ewa Kowalczyk – sekretarz redakcji Pułtuskiej Gazety Powiatowej, Aneta Purzycka – kierownik Samodzielnego Referatu Turystyki i Promocji Urzędu Miejskiego w Pułtusku.
6. Wszystkie wątpliwości dotyczące plebiscytu należy wyjaśniać w formie telefonicznej lub mailowej:
Anna Morawska – 500 098 026, naczelna.pgp@pultusk24.pl
Ewa Kowalczyk – 502 037 635, e.kowalczyk@pultusk24.pl
Aneta Purzycka – 513 435 864, aneta.purzycka@pultusk.pl
§2 Zgłoszenia kandydatek
1. Zgłoszenia kandydatek do plebiscytu odbywają się drogą mailową. W tytule wiadomości należy wpisać „Wybory Pani Walewskiej 2017”.
Zgłoszenia wysłane na adres redakcja.pgp@pultusk24.pl powinny zawierać:
- imię i nazwisko kandydatki
- adres zamieszkania kandydatki
- numer telefonu kandydatki
- 2 fotografie przedstawiające sylwetkę kandydatki
- uzasadnienie wzięcia udziału w konkursie (max ilość znaków: 1000) „Zgłaszam się do konkursu na odtworzenie postaci Marii Walewskiej 2017, ponieważ…”
- skan Oświadczenia wypełnionego i podpisanego przez kandydatkę lub rodzica/opiekuna prawnego, w przypadku, gdy kandydatka nie ukończy 18 lat do 9 lutego 2017 r.
Oświadczenie można pobrać ze stron internetowych www.pultusk.pl, www.pultusk24.pl.
2. Kandydatki mogą zgłaszać się od 5 stycznia 2017 roku do 16 stycznia 2017 roku.
§3 Sesja zdjęciowa
1. Uczestniczki konkursu wezmą udział w sesji zdjęciowej w strojach z epoki, w miejscu wskazanym przez organizatora/współorganizatorów. Sesja zdjęciowa zostanie zorganizowana dla max. 8 kandydatek. W przypadku zgłoszenia do konkursu więcej niż 8 kandydatek, jury konkursowe przeprowadzi preselekcje w dniu 27 stycznia 2017 r. w sali Kina Miejskiego Centrum Kultury i Sztuki w Pułtusku, o czym kandydatki zostaną poinformowane telefonicznie.
2. Zdjęcia wykonane podczas sesji zostaną opublikowane na łamach Pułtuskiej Gazety Powiatowej oraz stronach internetowych: www.pultusk.pl, www.pultusk24.pl.
§4 Przygotowanie kandydatek
Organizator/współorganizatorzy zapewniają:
a) na potrzeby sesji zdjęciowej - strój z epoki dla kandydatek,
b) w dniu Gali Finałowej - strój z epoki, wykonanie makijażu i usługi fryzjerskiej dla kandydatek.
§5 Gala Finałowa Wyborów Pani Walewskiej 2017
1. Jury powołane przez organizatorów wybierze Panią Walewską 2017 w dniu finału konkursu, który odbędzie się 9 lutego 2017 roku, w sali Kina Miejskiego Centrum Kultury i Sztuki w Pułtusku (pl. Teatralny 4).
2. W Gali Finałowej Wyborów Pani Walewskiej 2017 weżmie udział max. 8 kandydatek.
3. Skład jury konkursowego:
Przewodniczący jury Krzysztof Nuszkiewicz - Burmistrz Miasta Pułtusk,
Członek jury Izabela Sosnowicz-Ptak - Dyrektor Miejskiego Centrum Kultury i Sztuki w Pułtusku
Członek jury Grzegorz Gerek - Aga Press. Agencja Wydawniczo-Reklamowa,
Członek jury Prof. dr hab. Adam Koseski - Rektor Akademii Humanistycznej im. A. Gieysztora w Pułtusku,
Członek jury dr Radosław Lolo – Prodziekan Wydziału Historycznego Akademii Humanistycznej im. A. Gieysztora w Pułtusku,
Członek jury Piotr Karkowski - Kierownik Wydziału Edukacji, Kultury i Sportu Urzędu Miejskiego w Pułtusku.
4. Jury konkursowe dokona wyboru Pani Walewskiej 2017 według kryteriów uwzględniających: aparycję, cechy osobowe, wdzięk, elokwencję, umiejętności taneczne, autoprezentację.
§6 Nagrody
1. Nagroda główna Burmistrza Miasta Pułtusk dla kandydatki, która otrzyma tytuł „Pani Walewska 2017” – wycieczka dwuosobowa do Paryża (Francja).
2. Organizator/współorganizatorzy przewidują nagrody dodatkowe.
Obserwuj nas na Google News
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Komentarze opinie