
285 zł – tyle kary łącznie ma do zapłacenia nasz Czytelnik, który robił zakupy w sklepie Netto w Pułtusku. Mężczyzna otrzymał 3 kary po 95 zł każda za korzystanie z parkingu, mimo że posiada bezpłatne bilety uprawniające go do parkowania bez ponoszenia opłat.
Niedawno w Pułtusku, w miejsce Tesco, powstał sklep Netto. Parking dla klientów jest bezpłatny, pod warunkiem, że zakupy trwają godzinę. Następna godzina, według cennika, kosztuje 3 zł. Brak ważnego biletu skutkuje koniecznością uiszczenia opłaty wysokości 95 zł. Aby tego uniknąć, każdy klient przed wejściem do sklepu musi skorzystać ze specjalnej aplikacji lub wydrukować bezpłatny bilet z parkometru stojącego przed sklepem.
Zasadny niby jasne, ale okazuje się, że jednak coś poszło nie tak. Nasz Czytelnik z oburzeniem poinformował nas, że w ostatnim czasie otrzymał aż trzy „mandaty” wysokości 95 zł, za brak bezpłatnego biletu, które „zarobił” jako klient, robiąc zakupy z Netto. Czytelnik takie bilety posiada, dlatego chciał wyjaśnić sprawę bezprawnego nałożenia wysokich kar. Okazuje się jednak, że z firmą, która jest odpowiedzialna za obsługę parkingu, nie ma żadnego kontaktu. Temat będziemy kontynuować.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Komentarze opinie