Reklama

Miał ważne bilety, a i tak zapłacił karę – problem z parkowaniem przy Netto

23/11/2021 10:17

285 zł – tyle kary łącznie ma do zapłacenia nasz Czytelnik, który robił zakupy w sklepie Netto w Pułtusku. Mężczyzna otrzymał 3 kary po 95 zł każda za korzystanie z parkingu, mimo że posiada bezpłatne bilety uprawniające go do parkowania bez ponoszenia opłat.

Niedawno w Pułtusku, w miejsce Tesco, powstał sklep Netto. Parking dla klientów jest bezpłatny, pod warunkiem, że zakupy trwają godzinę. Następna godzina, według cennika, kosztuje 3 zł. Brak ważnego biletu skutkuje koniecznością uiszczenia opłaty wysokości 95 zł. Aby tego uniknąć, każdy klient przed wejściem do sklepu musi skorzystać ze specjalnej aplikacji lub wydrukować bezpłatny bilet z parkometru stojącego przed sklepem.

 

Zasadny niby jasne, ale okazuje się, że jednak coś poszło nie tak. Nasz Czytelnik z oburzeniem poinformował nas, że w ostatnim czasie otrzymał aż trzy „mandaty” wysokości 95 zł, za brak bezpłatnego biletu, które „zarobił” jako klient, robiąc zakupy z Netto. Czytelnik takie bilety posiada, dlatego chciał wyjaśnić sprawę bezprawnego nałożenia wysokich kar. Okazuje się jednak, że z firmą, która jest odpowiedzialna za obsługę parkingu, nie ma żadnego kontaktu. Temat będziemy kontynuować.

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo pultusk24.pl




Reklama
Wróć do