
Reklama drukowana może wydawać się archaiczna ze względu na fakt, że dziś marketing bardzo mocno przeniósł się do sieci. Jest to jednak mit i wiedzą o tym ci, którzy wciąż korzystają z drukowanych reklam – sprawdź, dlaczego nadal opłaca się w nie inwestować!
Druk cechuje się wyższą trwałością percepcyjną, niż reklama cyfrowa. Materiały papierowe są lepiej zapamiętywane, bardziej zwracają uwagę, angażują fizycznie, czego nie można powiedzieć o marketingu online.
Badania wykazały, że ludzie częściej wracają na przykład do folderów reklamowych, niż do mailingów promocyjnych. To dlatego druk katalogów wciąż cieszy się popularnością w wielu branżach. Tego typu oferta daje możliwość eksponowania oferty bez dystraktorów, których w sieci jest dużo (konkurencja w postaci innych reklam, przeskakujące okienka).
Katalogi sprawdzają się w branży modowej, meblowej i wielu innych – odbiorca może w swoim tempie przeglądać asortyment, nie rozpraszając się niczym innym.
Druk nie znika, w przeciwieństwie do reklam wyświetlanych na przykład w social mediach. Dobra reklama papierowa to taka, z której użytkownik będzie korzystał miesiącami – na przykład z zakładki do książek. Kluczem jest jednak to, by były dobrze, ciekawie zaprojektowane i cechowały się wysoką jakością – tylko wtedy odbiorca chętnie jej użyje podczas lektury różnych publikacji.
Ciekawa reklama papierowa to taka, która ma funkcję praktyczną, warto więc nadrukować na niej na przykład roczny kalendarz, rozpiskę niedziel handlowych, świąt i dni wolnych od pracy – wszystko, co sprawi, że warto będzie mieć ten druk pod ręką, na przykład na lodówce.
Warto jest dołożyć do projektu, który wyróżni się spośród innych. Mowa o nietypowym kształcie, uszlachetnieniu i przyjemnej fakturze papieru czy o designie stworzonym z pomocą profesjonalnego grafika.
Warto zainwestować w druk voucherów, ulotek czy katalogów jeżeli Twój biznes działa lokalnie, na przykład prowadzisz osiedlową pizzerię. To także opcja dla firm sprzedających fizyczne produkty z segmentu premium – luksusowe meble, wysoką modę, zegarki.
Vouchery sprawdzają się też w branży eventowej i usługowej, bo nie tylko zachęcają do skorzystania z oferty, ale tworzą także przestrzeń na powrót czy polecanie usługi innym. Bon na pierwsze, darmowe wejście do SPA to coś, co z pewnością przyciągnie uwagę odbiorcy.
Druk działa wtedy, kiedy jest dobrze przemyślany. Ta forma reklamy także cechuje się sporą konkurencją, choć z pewnością lokalnie nie tak dużą, jak reklama online. Faktem jest jednak, że na przykucie uwagi odbiorcy masz krótką chwilę – tak, by ulotka nie trafiła do kosza, zakładka została włożona do książki a kalendarz – przypięty do ściany.
Wybieraj sprawdzone drukarnie, które gwarantują, że Twoje materiały reklamowe wyjdą dokładnie tak, jak tego oczekujesz. Wysoka jakość to wyższa szansa na sukces!
– Artykuł sponsorowany
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Komentarze opinie