
Do 8 października 2024 r. każdy wyborca może sprawdzić, czy został uwzględniony w spisie wyborców, właściwym dla miejsca stałego zamieszkania (podstawa prawna: art. 36 §6 Kodeksu wyborczego).
Sprawy dotyczące udostępniania spisu wyborców można załatwić:
– w Urzędzie Miejskim w Pułtusku ul. Rynek 41 w Wydziale Spraw Obywatelskich (pokój nr 2), w godzinach pracy urzędu, tj.
poniedziałek 08:00 – 17:00
wtorek, środa, czwartek 08:00 – 16:00
piątek 08:00 – 15:00
– za pośrednictwem poczty elektronicznej składając wniosek do urzędu przez stronę gov.pl
opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem
osobistym
– samodzielnie za pośrednictwem usługi dostępnej na stronie obywatel.gov.pl .
Aby uzyskać dostęp do swoich danych wymagane jest: zalogowanie się do usługi, a następnie przejście do sekcji „Twoje dane” oraz do zakładki: „Centralny Rejestr Wyborców”.
Więcej informacji na stronie
https://www.gov.pl/web/gov/sprawdz-swoje-dane-w-centralnym-rejestrze-wyborcow2
Wydział Spraw Obywatelskich Urząd Stanu Cywilnego
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Komentarze opinie