Reklama

Przedterminowe wybory Burmistrza Miasta Pułtusk zarządzone na dzień 13 października 2024 r.

19/09/2024 16:49

Do 8 października 2024 r. każdy wyborca może sprawdzić, czy został uwzględniony w spisie wyborców, właściwym dla miejsca stałego zamieszkania (podstawa prawna: art. 36 §6 Kodeksu wyborczego).

Sprawy dotyczące udostępniania spisu wyborców można załatwić:

– w Urzędzie Miejskim w Pułtusku ul. Rynek 41 w Wydziale Spraw Obywatelskich (pokój nr 2), w godzinach pracy urzędu, tj.

poniedziałek 08:00 – 17:00

wtorek, środa, czwartek 08:00 – 16:00

piątek 08:00 – 15:00

– za pośrednictwem poczty elektronicznej składając wniosek do urzędu przez stronę gov.pl

opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem

osobistym

– samodzielnie za pośrednictwem usługi dostępnej na stronie obywatel.gov.pl .

Aby uzyskać dostęp do swoich danych wymagane jest: zalogowanie się do usługi, a następnie przejście do sekcji „Twoje dane” oraz do zakładki: „Centralny Rejestr Wyborców”.

Więcej informacji na stronie

https://www.gov.pl/web/gov/sprawdz-swoje-dane-w-centralnym-rejestrze-wyborcow2

Wydział Spraw Obywatelskich Urząd Stanu Cywilnego

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo pultusk24.pl




Reklama
Wróć do