Reklama

Dofinansowanie z WFOŚiGW na usuwanie i unieszkodliwianie azbestu

06/07/2022 14:28

Gmina Pułtusk otrzymała 35 000 zł dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie na usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest. Pozwoli to na utylizację 120 ton niebezpiecznych odpadów.

4 lipca w Urzędzie Miejskim w Pułtusku odbyło się spotkanie z przedstawicielami 16 samorządów z powiatów makowskiego i pułtuskiego, w trakcie którego Kamila Mokrzycka – zastępca prezesa zarządu WFOŚiGW w Warszawie podpisała umowy dotacyjne na usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest oraz inwestycje związane z edukacją ekologiczną i ochroną przyrody. W wydarzeniu wzięli udział również: Justyna Jakubiak – dyrektor placówki zamiejscowej Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Ciechanowie oraz  Marcin Grabowski – kierownik delegatury Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Ostrołęce.
W imieniu Burmistrza Miasta Pułtusk umowę dofinansowania odebrała Jolanta Zygmuntowicz – kierownik wydziału Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska.

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Reklama

Wideo pultusk24.pl




Reklama
Wróć do