
Gmina Pułtusk otrzymała 35 000 zł dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie na usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest. Pozwoli to na utylizację 120 ton niebezpiecznych odpadów.
4 lipca w Urzędzie Miejskim w Pułtusku odbyło się spotkanie z przedstawicielami 16 samorządów z powiatów makowskiego i pułtuskiego, w trakcie którego Kamila Mokrzycka – zastępca prezesa zarządu WFOŚiGW w Warszawie podpisała umowy dotacyjne na usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest oraz inwestycje związane z edukacją ekologiczną i ochroną przyrody. W wydarzeniu wzięli udział również: Justyna Jakubiak – dyrektor placówki zamiejscowej Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Ciechanowie oraz Marcin Grabowski – kierownik delegatury Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Ostrołęce.
W imieniu Burmistrza Miasta Pułtusk umowę dofinansowania odebrała Jolanta Zygmuntowicz – kierownik wydziału Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!