
W związku z wejściem w życie znowelizowanej ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, z dniem 01.07.2013 r. wejdą w życie nowe zasady gospodarki odpadami komunalnymi na terenie gminy Pułtusk. Mieszkańcy miasta nie będą mieli obowiązku podpisywania umów na odbiór odpadów komunalnych z podmiotem odbierającym odpady komunalne, ponieważ za odbiór powyższych odpadów odpowiedzialna będzie gmina.
W związku z powyższym mieszkańcy gminy Pułtusk posiadający umowy na odbiór odpadów komunalnych przez PPUK Sp. z o. o. w Pułtusku powinni w terminie do 31.03.2013 r. wystąpić do PPUK Sp. z o. o. w Pułtusku z wnioskiem o rozwiązanie w/w umów.
Druki wniosków o rozwiązanie umów na odbiór odpadów komunalnych są dostępne w biurze obsługi interesantów na parterze Urzędu Miejskiego w Pułtusku, ul. Rynek 41 oraz w siedzibie PPUK Sp. z o. o. w Pułtusku ul. Staszica 35.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Komentarze opinie