Reklama

Skuteczność zbiórek internetowych WOŚP

09/07/2020 10:54

Tylko do końca czerwca 2020 roku Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zebrała ponad 210 mln PLN, wykorzystując w dużej mierze nowe technologie, tj. zbiórki internetowe, SMS-y czy aplikacje. Wynik ten jest sumą 28. Finału WOŚP, który zakończył się ogłoszeniem kolejnej rekordowej kwoty i Funduszu Interwencyjnego uruchomionego na rzecz walki z wirusem Covid-19.

28. Finał Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zakończyła nową rekordową kwota 186 133 610,66 PLN. Już rok temu Fundacja ogłosiła Internetowy rekord 27. Finału z kwotą 175 938 717,56 PLN, podkreślając znaczenie wykorzystania dostępnych narzędzi internetowych. Finałowy wynik #wosp2020 w całości wesprze cel zbiórki na zakup sprzętu medycznego: dla zapewnienia najwyższych standardów diagnostycznych i leczniczych w dziecięcej medycynie zabiegowej.

Reagując na potrzeby placówek medycznych związane z pandemią koronawirusa, WOŚP uruchomiła Fundusz Interwencyjny na rzecz walki z COVID-19, tym razem stawiając tylko na nowe technologie. Od 1 kwietnia 2020 r. nie tylko firmy i przedsiębiorcy, ale każdy Polak mógł wesprzeć Orkiestrę w realizacji pomocy dla polskich szpitali walczących z koronawirusem. W myśl idei #zostańwdomu Fundacja w ramach Funduszu dała użytkownikom możliwość wyłącznie wpłat online. Finalnie w ramach Funduszu Interwencyjnego WOŚP zebrała 26 195 451,41 PLN, ponownie pokazując siłę narzędzi internetowych.

Według WOŚP sukces zbiórek internetowych tkwi w budowaniu i angażowaniu swojej społeczności. Darczyńcy pomagają organizacjom, ponieważ realizują one potrzeby społeczności, a konkretnie wspierają te jednostki, które zmieniają rzeczywistość w zakresie bliskim ich sercom. Dzięki dostępnym możliwościom przekazania wpłat online zbiórki docierają do większej grupy odbiorców. Ponadto pozyskiwanie funduszy w Internecie jest najtańszą metodą fundraisingu. Aby zaplanować skuteczne działania fundrasingowe w Internecie, należy znać swoich odbiorców, dać im wartościową i interesującą treść, ale przede wszystkim budować między odbiorcami wzajemne poczucie przynależności.

 

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Reklama

Wideo pultusk24.pl




Reklama
Wróć do