Niektórzy klienci Biedronki narzekają na utrudnienia podczas zakupów, wskazując na palety z towarem ustawione w alejkach sklepowych. Przeszkadzają one w swobodnym poruszaniu się po sklepie, a czasem nawet uniemożliwiają dostęp do wybranych produktów. W odpowiedzi na te zarzuty jeden z pracowników sieci postanowił zabrać głos w tej sprawie, apelując także o większą współpracę ze strony klientów.
Na facebookowej grupie Spotted: Białystok jeden z pracowników Biedronki poprosił klientów, żeby odkładali towar na swoje miejsce. Jak zauważył, w okresie przedświątecznym pracownicy sklepów mierzą się z wyjątkowo napiętym harmonogramem i dużą liczbą obowiązków.
"Odkładajcie produkty na swoje miejsca"
Mamy teraz bardzo napięte grafiki i naprawdę dużo obowiązków, a mimo to staramy się zrobić wszystko, żeby każdy mógł kupić to, czego potrzebuje. Dlatego proszę, nie dokładajcie nam pracy. Odkładajcie produkty na swoje miejsca, zwłaszcza nabiał i mrożonki, które porzucone w innych działach po prostu się marnują. Dla was to chwila, dla nas często dodatkowa gonitwa — napisał pracownik.
Na koniec swojego wpisu pracownik życzył wszystkim spokojnego okresu przedświątecznego i zachęcał do okazywania życzliwości w tym wyjątkowo intensywnym czasie.
Więcej przeczytacie w Onecie - TUTAJ
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Komentarze opinie