
W rezultacie radykalnego zwrotu, od 28 lutego Dorota Subda pełni obowiązki Burmistrza Pułtuska, którą powołał Premier na wniosek Wojewody Mazowieckiego, i przypuszczalnie wytrwa ona na tym stanowisku do najbliższych wyborów samorządowych, czyli do połowy listopada tego roku.
Z internetowych doniesień wiemy, że ww. osoba ma za sobą jedynie zatrudnienie na urzędniczych stanowiskach niskiego szczebla, tzn. na stanowisku samodzielnego kontrolera w Urzędzie Miejskim w Ostrowi Mazowieckiej oraz na stanowisku inspektora w Wydziale Komunikacji tamtejszego Starostwa Powiatowego. Z dostępnych wiadomości wiemy także, że Dorota Subda nie ma za sobą kompletnie żadnych doświadczeń w dziedzinie administrowania strukturami samorządu gminnego i w sferze działalności gospodarczej.
Te wyjątkowo skromne dane obiektywnie mówią nam, że ww. osoba nie posiada jakichkolwiek umiejętności do pełnienia obowiązków Burmistrza Pułtuska, innymi słowy charakteryzuje się amatorszczyzną niebezpieczną z punktu widzenia samorządności lokalnej, w naszym wypadku z dość rozbudowaną strukturą organizacyjną. Wniosek Wojewody zawiera zatem wybitnie podejrzany podtekst, wprost prowadzący do pytania: W jakim celu przysłano „w teczce” osobę z tak mizernym przygotowaniem???
Cały tekst Sławomira Latka, Przewodniczącego Pułtuskiego Forum Samorządowego, już we wtorek, w kolejnym numerze Pułtuskiej Gazety Powiatowej.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!