
Sklep Intermarché w Pułtusku, w trosce o bezpieczeństwo swoich klientów, zaproponował zupełnie nowy sposób na robienie zakupów. Klienci mogą teraz skorzystać z zamówienia zakupów przez telefon lub przez internet.
Pracownicy sklepu, mogą przyjmować zamówienia klientów na 5 sposobów:
Pierwszym z nich jest wysłanie wiadomości e-mail z listą zakupów na adres: naszesklepy123@gmail.com. Osoby zajmujące się zamówieniami oddzwonią do Państwa lub odpiszą na wiadomość.
Kolejną formą złożenia zamówienia w Intermarché jest forma papierowa. Spisaną listę zakupów można przekazać bezpośrednio obsłudze sklepu – takie zamówienia, w miarę możliwości, są realizowane w trybie expres, na miejscu.
Na potrzeby bezpiecznych zakupów, w Intermarché uruchomiony został także specjalny numer telefonu – 789 449 749 – na który można przesłać wiadomość SMS lub MMS z listą zakupów – pracownicy sklepu oddzwonią lub odpiszą.
Używając tego samego numeru – 789 449 749 – można również zadzwonić do sklepu, pracownik oddzwoni, a wtedy Państwo przekażą listę potrzebnych zakupów.
Ostatnią możliwą formą kontaktu ze sklepem jest aplikacja Messenger – za jej pomocą również można przekazać listę zakupów.
Po złożeniu zamówienia, w jeden z wymienionych wyżej sposobów, dostają Państwo przyznany indywidualny numer zamówienia. Pracownicy sklepu wyznaczają konkretną godzinę odbioru zakupów, aby uniknąć niepotrzebnego stania w kolejce. Kompletacja zamówienia odbywa się na specjalnie dedykowanej kasie, przy której następuje płatność. Klienci są obecni przy wykładaniu zamówionych towarów przez sprzedawcę i przed płaceniem mogą zrezygnować z danych towarów, bądź poprosić o ich zamianę. Usługa bezpiecznych „zdalnych” zakupów oferowana jest bez żadnych dodatkowych opłat.
Pierwszeństwo takich zakupów ma personel medyczny i służby zaangażowane w walkę z pandemią oraz osoby, które realizują zakupy dla seniorów lub osób chorych.
Zachęcamy do korzystania z tej formy zakupów.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!