Informuję wszystkich, którzy zadeklarowali chęć uczestniczenia w projekcie „Chwyć swój promyk słońca – wspólny projekt instalacji kolektorów słonecznych dla Pływalni Miejskiej, Komendy Powiatowej Policji, Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej oraz mieszkańców Gminy Pułtusk” o konieczności aneksowania umów dotyczących udostępnienia nieruchomości w celu założenia instalacji solarnej. Aneks dotyczyć będzie terminu udostępnienia nieruchomości. Początkowo zakładano, że realizacja zadania rozpocznie się w 2011 r. dlatego umowy dotyczące udostępnienia nieruchomości zawarto na okres 5 lat (okres trwałości projektu do 31.12.2017 r.) Ze względu na długotrwały proces decyzyjny dofinansowanie Gminie Pułtusk przyznano dopiero 05.02.2014 r., dlatego konieczne jest podpisanie aneksów do umów gwarantujących użyczenie nieruchomości na 5 lat liczonych od faktycznego montażu instalacji solarnych. W najbliższych dniach kontaktować się będą z Państwem w tej sprawie pracownicy Urzędu Miejskiego w Pułtusku. Proszę o potraktowanie sprawy jako pilnej, gdyż podpisanie kompletu aneksów jest warunkiem koniecznym do zawarcia umowy na dofinansowanie przedsięwzięcia. Informuję również, że istnieje możliwość wpisania się na listę rezerwową chętnych do wykonania instalacji solarnych. W przypadku rezygnacji osób uczestniczących już w projekcie będzie możliwość montażu kolektorów dla nowych osób. Szczegółowe informacje do uzyskania w Samodzielnym Referacie Inwestycji i Programów Unijnych, tel.: 23 692 50 31. Burmistrz Miasta Pułtusk Wojciech Dębski
Obserwuj nas na Google News
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Komentarze opinie