
Biuro Ruchu Drogowego KGP wspólnie z firmą Neptis S.A. - operatorem komunikatora Yanosik, od 30 grudnia 2022 r. do 15 stycznia 2023 r. będzie prowadzi akcję informacyjno-edukacyjną pn. „Myśl Trzeźwo”. Termin działań został nieprzypadkowo wybrany w okresie Sylwestra i karnawału, albowiem będzie to czas spotkań towarzyskich, podczas których spożywany jest alkohol.
Celem działań jest uświadamianie kierowcom:
skutków prowadzenia pojazdu pod wpływem alkoholu – ryzyko spowodowania wypadku drogowego bądź kolizji,
Przesłanie akcji „Myśl Trzeźwo” będzie promowane na stronach internetowych, w mediach społecznościowych oraz w aplikacji Yanosik, która udostępni kierowcom materiały edukacyjne dotyczące konsekwencji prawnych kierowania pojazdem pod wpływem alkoholu, opracowane w formie quizu.
Działania będą wspierane emisją spotu przez firmę Screen Network, na ekranach LED rozlokowanych na terenie całego kraju.
BRD KGP
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Komentarze opinie