Rocznie do Powiatowego Rzecznika Konsumentów trafia setki spraw związanych z nieuczciwymi transakcjami. Dlatego warto docenić tych, który właśnie uczciwość w kontaktach ze swoimi klientami traktują jako priorytet. Nagroda przyznana przez Konsumenta jest dla Przedsiębiorcy czy Usługodawcy największym wyróżnieniem. Takich nagród, organizatorzy konkursu „Przyjazny Konsumentowi”, wręczyli już wiele. Nagrodzeni przedsiębiorcy z terenu powiatu pułtuskiego „kupili” swoich klientów nie tylko uczciwością, ale profesjonalizmem, solidnością oraz zwykłą, ludzką życzliwością.
W tym roku, po raz IX, Starostwo Powiatowe w Pułtusku, Powiatowy Rzecznik Konsumentów oraz Pułtuska Gazeta Powiatowa, organizują konkurs „Przyjazny Konsumentowi”. Nagrody przyznawane są w czterech kategoriach: NAJLEPSZY PODMIOT DZIAŁAJĄCY W USŁUGACH na terenach wiejskich powiatu pułtuskiego, NAJLEPSZY PODMIOT DZIAŁAJĄCY W USŁUGACH na terenie miasta Pułtusk, NAJLEPSZY PODMIOT DZIAŁAJĄCY W HANDLU na terenach wiejskich powiatu pułtuskiego, NAJLEPSZY PODMIOT DZIAŁAJĄCY W HANDLU na terenie miasta Pułtusk.
Jeśli znacie Państwo uczciwego sprzedawcę, solidnego budowlańca, dobą fryzjerkę, a może macie swoją ulubioną restaurację czy sklep, głosujcie! Profesjonalizm zawsze warto docenić. Wybór dokonany przez Państwa będzie doskonałą rekomendacją zwycięskiej Firmy, może też mieć wpływ na podniesienie jakości usług i stosunek do Konsumenta.
Zachęcamy do udziału w konkursie. Głos oddajemy wypełniając kupon zamieszczony w Pułtuskiej Gazety Powiatowej. Szczegóły w regulaminie konkursu, który również zamieściliśmy na łamach PGP.
Obserwuj nas na Google News
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Komentarze opinie