
Od środy 22 kwietnia Urząd Miejski w Pułtusku umożliwił mieszkańcom miasta i gminy bezpośrednie załatwianie spraw urzędowych. Są jednak pewne ograniczenia. Jakie? Szczegóły poniżej, w komunikacie urzędu:
Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów, z dnia 19 kwietnia 2020 r., w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. z 2020 r. poz. 697) i zarządzeniem nr 166/2020 Burmistrza Miasta Pułtusk z dnia 22 kwietnia 2020 r. w sprawie ograniczenia dostępu interesantów do pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Pułtusku oraz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pułtusku, informujemy, że od dnia 22 kwietnia br., w celu zapewnienia pomocy obywatelom, dopuszcza się możliwość bezpośredniego załatwiania spraw w Urzędzie z zakresu:
- rejestracji stanu cywilnego,
- ewidencji ludności i dowodów osobistych,
- pomocy społecznej,
- spraw komunalnych,
- administracji architektoniczno-budowlanej, w tym dotyczące decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wydawanych na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2020 r. poz. 293 i 471),
- ochrony środowiska, w tym dotyczące: decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji wydawanej na podstawie ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r. poz. 283, 284, 322 i 471) oraz decyzji zezwalającej na usunięcie drzew lub krzewów wydawanej na postawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2020 r. poz. 55 i 471).
Osoby, uczestniczące w prowadzeniu postępowań administracyjnych z ww. zakresów, będą przyjmowane u Urzędzie Miejskim w Pułtusku po uprzednim uzgodnieniu terminu, na wydzielonych stanowiskach, z zachowaniem obowiązujących zasad bezpieczeństwa, tj. obowiązkiem zasłaniania ust i nosa.
W celu usprawnienia prowadzenia spraw i zachowania zasad bezpieczeństwa, prosimy o telefoniczne zapisywanie się do terminarza bezpośredniej obsługi interesantów prowadzonych przez Referat Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska (tel.: 23 306 72 27) i Wydział Gospodarki Gruntami i Architektury (tel.: 23 306 72 37 lub 23 306 72 04).
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!