Od kilku miesięcy kiełbasa polska dojrzewająca „palcówka” jest dostępna w niektórych sklepach Biedronki. Ponieważ klientom przypadła do gustu, szefostwo tej sieci handlowej postanowiło wprowadzić ją do wszystkich sklepów i nawet umieścić w aktualnej gazetce promocyjnej sieci. To duży sukces Zakładu Mięsnego Lenarcik.
Jak można się dowiedzieć z informacji opublikowanej na stronie zakładu, wprowadzenie produktu nie było łatwe: Wielomiesięczne negocjacje, ciągła praca nad dostosowaniem się do wymogów i solidną jakością przyczyniły się do rozpoczęcia współpracy z Jeronimo Martins Polska. Nasz produkt, kiełbasa polska dojrzewająca „Palcówka” już od jakiegoś czasu znajduje się na półkach sklepowych Biedronki. Dodatkowo nasz wyrób, dzięki obecności w gazetce promocyjnej obowiązującej od 01.10.2020 r. dostępny jest na terenie całej Polski, co dla lokalnego przedsiębiorstwa jest dużym sukcesem. Na ten sukces złożyły się działania pracowników, dyrekcji, a także właściciela. Cały czas rozwijamy się, pracujemy nad jakością, słuchamy konsumentów. Obraliśmy azymut na kolejne sukcesy.
Szefostwu i pracownikom ZM Lenarcik gratulujemy sukcesu, a kierownictwu Biedronki sugerujemy szybsze wprowadzanie wyrobów tej formy. Od lat bowiem wiemy, że wszystkie kiełbasy, salcesony, kaszanki czy pasztetowe „od Lenarcika” to klasa sama w sobie!
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!