Reklama

Przemiarowo dla Orkiestry

08/01/2010 17:09
    Ależ było gorąco i  głośno! Ale się działo! Tak można by  krótko, ale bardzo trafnie podsumować atmosferę licytacji rzeczy małych i większych, jaka miała miejsce w Zespole Szkolno -  Przedszkolnym w Przemiarowie. Celem zabawy, która sprawiła ogromną frajdę zarówno uczniom, jak i pracownikom szkoły, była zbiórka pieniędzy  przeznaczonych na wsparcie kolejnej,  osiemnastej już edycji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.   Organizatorem przedsięwzięcia był Samorząd Uczniowski, którego członkowie wykazali się pomysłowością i zaangażowaniem. Dobrym duchem , który czuwał nad całością była pani dyrektor  Danuta Tyszkiewicz. Prowadzenie licytacji w jej wykonaniu (z użyciem młotka i deski do krojenia warzyw z braku profesjonalnych  narzędzi)  to pokaz umiejętności, których nie powstydziłby się niejeden zawodowy makler z Wall Street. Zabawki, słodycze, gry  - wszystko to „szło pod młotek” (ku uciesze dzieci i młodzieży) za symboliczną cenę wywoławczą, by następnie osiągnąć apogeum. Boje o niektóre gadżety były bardzo zacięte, co  dodawało pikanterii imprezie i  zapewniło uczestnikom przeżycia, których długo nie zapomną. Najwyższą cenę uzyskał kuferek pełen słodyczy, a największym łasuchem w szkole wcale nie okazał się uczeń, ale znana z wielkiego sentymentu do  batoników „Pawełków” nauczycielka. Cała impreza ( plus datki ofiarowane przez uczniów) przyniosła dochód w wysokości 457,41zł. Wspaniała zabawa, szczytny cel, uśmiech na twarzach dzieci – wszystko to mówi samo za siebie, a Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy gra przecież do końca świata. 
                              Pedagog szkolny Rafał  Barbarski 

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo pultusk24.pl




Reklama
Wróć do