
Dziś w Dziennym Dom „Senior +” Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pułtusku Dorota Ciosek, Powiatowy Rzecznik Konsumentów, opowiadała seniorom, jak ustrzec się od podpisywania niekorzystnych umów i co zrobić, jeśli już taką zawrzemy.
Seniorzy są grupą społeczną bardzo podatną na wszelkiego rodzaju oszustwa, co widać choćby w policyjnych statystykach. Nie tylko jednak oszustwa „na wnuczka”, czy „na policjanta” są zagrożeniami dla ufnych, starszych ludzi, ale także agresywne namawianie do podpisywania umów na zakup drogich garnków, czy cudownej pościeli, która na przykład ma wyleczyć z dolegliwości kręgosłupa. Innym niebezpieczeństwem jest wzięcie niekorzystnego kredytu. Jak nie popełniać takich błędów i co można zrobić, kiedy mimo wszystko zawrzemy niekorzystną umowę, mówiła dziś na spotkaniu w Dziennym Dom „Senior +” Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pułtusku Dorota Ciosek, Powiatowy Rzecznik Konsumentów Dorota Ciosek. Seniorzy również podzielili się swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami, a na zakończenie podziękowali pani rzecznik za podzielenie się swoją wiedzą, która z całą pewnością pomoże w tym, aby w przyszłości nie wpaść w kłopoty.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Komentarze opinie