
„Osiedle Pana Tadeusza bardzo często ma taką wodę. Niestety. Problem się powtarza. Wielokrotnie wylewałam całe wanny takiej właśnie wody, bo bałam się w tym myć. A ja za to płacę”. „Ta woda nie tylko jest brudna, ale też śmierdzi”. „A jest tak zakamieniała, że to ludzkie pojęcie przechodzi” - piszą internauci pod postem udostępnionym z profilu Spotted Pułtusk 24H, w którym zamieszczony został film przedstawiający żółtą wodę lejącą się z kranu. W odpowiedzi na pojawiające się w ostatnim czasie podobne filmy i zdjęcia, Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji zamieściło dziś oświadczenie:
Szanowni Państwo,
w związku z pojawiającymi się w przestrzeni publicznej informacjami dotyczącymi złej jakości wody informujemy, iż Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji odpowiada jedynie za jakość wody dostarczanej do wodomierza głównego.
Z Państwa zgłoszeń wynika, że problem dotyczy barwy ciepłej wody użytkowej. Przedsiębiorstwo nie ma wpływu na jakość, parametry i temperaturę wody ciepłej. Prosimy w pierwszej kolejności o zgłaszanie się do właścicieli i zarządców budynków.
W związku ze zgłoszeniami dotyczącymi problemów z zimną wodą prowadzimy stały monitoring sieci, badania wody oraz płukania głównych odcinków sieci wodociągowej.
Biorąc pod uwagę Państwa zgłoszenia PWiK przeprowadzi rozszerzone badanie wody uzdatnionej, badania wody z punktów kontrolnych oraz wykona dodatkowe płukanie odcinków sieci wodociągowej.
W celu wyeliminowania źródła problemów, które mogą powstawać w instalacjach wewnętrznych prosimy o zgłaszanie się do zarządców nieruchomości.
Informujemy, że jesteśmy do Państwa dyspozycji:
sekretariat@pwikpultusk.pl,
23-692-17-79, 23-692-57-40.
PWiK PUŁTUSK
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Komentarze opinie