Reklama

Laur Klienta dla Mardomu!

11/09/2009 11:40
Laur Klienta to największy program konsumencki w kraju, pozwalający co roku wskazać najpopularniejsze produkty i marki w prawie 300 kategoriach. W piątej edycji projektu, po raz pierwszy, wyłoniono laureatów w kategorii „karnisze”. Złoty Laur Klienta powędrował do Mardomu! Zakrojony na skalę ogólnopolską sondaż, podobnie jak w poprzednich latach, przyniósł producentom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty są liderami popularności w swojej grupie? Wyróżnienia przyznawane przez organizatora konkursu - Grupę Media Partner - są tak naprawdę nagrodą polskiego konsumenta.        
Wyboru najwyżej cenionych produktów dokonują sami klienci, dlatego przyznanie takiego godła  odzwierciedla tendencje występujące na rynku.
W kategorii „karnisze” Złoty Laur Klienta przyznano marce Mardom. Srebro wywalczył częstochowski  Bojanek, a brąz przypadł w udziale niemieckiej Gardinii.
To dla nas ogromne wyróżnienie. Cieszę się, że egzamin zorganizowany przez użytkowników naszych produktów zdaliśmy na piątkę z plusem – komentuje Barbara Glinka-Powierza, prezes zarządu Mardom Sp. z o.o. – Uważam, że nasi klienci docenili to, że poza produktami najwyższej jakości w przystępnej cenie, oferujemy także szerokie doradztwo w zakresie dekoracji okna. Śledzimy światowe trendy,  zbieramy i przetwarzamy opinie użytkowników naszych wyrobów – to dlatego Mardom jest obecny w milionach domów na całym świecie, a teraz zyskał miano najpopularniejszej marki karniszy w Polsce!    

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo pultusk24.pl




Reklama
Wróć do