Ruszyła V edycja kampanii „Pozory mylą dowód nie” prowadzonej przez Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce – Browary Polskie we współpracy z Komendą Główną Policji pod hasłem „Odpowiedzialny sprzedawca”. Celem kampanii jest zapobieganie sprzedaży alkoholu osobom poniżej 18 roku życia oraz zwrócenie uwagi na problem przyzwolenia społecznego.
Policja zachęca do skorzystania z bezpłatnej i ogólnodostępnej platformy szkoleniowej dla sprzedawców, która znajduje się na stronie www.odpowiedzialnysprzedawca.pl .
Jest to narzędzie indywidualnego uczenia się, w którym każdy pracownik sklepu może sprawdzić swoją wiedzą m.in. na temat konsekwencji prawnych sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim, jego wpływu na organizm młodej osoby. Sprzedawca może również za pomocą tego narzędzia podnieść kwalifikacje z zakresu asertywnego odmawiania sprzedaży alkoholu osobom poniżej 18 roku życia.
Obserwuj nas na Google News
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Komentarze opinie