
W ramach programu pn.: „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest” na terenie województwa mazowieckiego ogłoszonego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, informujemy o możliwości złożenia wniosku o dofinansowanie usunięcia azbestu i wyrobów zawierających azbest z obiektów budowlanych położonych na terenie gminy Pułtusk (budynki mieszkalne, gospodarcze oraz inne).
Wniosek wraz z załącznikami dostępny jest w Referacie Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska w Urzędzie Miejskim w Pułtusku – II piętro, pokój 21 oraz na stronie internetowej www.pultusk.pl. Szczegółowe informacje udzielane są pod numerem tel. (23) 692 59 99 w Urzędzie Miasta w Pułtusku.
Złożenie wniosku nie jest jednoznaczne z przyznaniem dofinansowania. Program jest realizowany etapami każdorazowo po pozyskania przez Gminę dotacji z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
Dofinansowanie nie pokrywa kosztów związanych z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych.
UM Pułtusk
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!