Reklama

Gminna Społeczna Komisja ds. Ochrony Zwierząt powołana. Kto wszedł w jej skład?

08/11/2024 15:10

7 listopada weszło w życie zarządzenie Burmistrza Miasta Pułtusk w sprawie powołania Gminnej Społecznej Komisji ds. Ochrony Zwierząt.

Nabór do komisji został ogłoszony w pierwszych dniach października tego roku. Nabór zakończył się 25 października. 7 listopada zarządzeniem Burmistrza Miasta Pułtusk Gminna Społeczna Komisja ds. Ochrony Zwierząt stała się faktem. Komisja została powołana do końca roku kalendarzowego 2025 r.

W jej skład wchodzą:

1) Burmistrz Miasta Pułtusk

2) Komendant Straży Miejskiej w Pułtusku

3) Kierownik Wydziału Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska Urzędu

Miejskiego w Pułtusku

4) Pracownik merytoryczny Urzędu Miejskiego w Pułtusku ds. związanych z opieką nad

zwierzętami

5) Damian Reszka — Stowarzyszenie Pies i Spółka

6) Kamila Majer — Stowarzyszenie Narwiański Psi Patrol

7) Beata Anna Wysocka - Stowarzyszenie Narwiański Psi Patrol

8) Joanna Troszkiewicz — Stowarzyszenie Pan Kot

9) Olga Heromińska — Stowarzyszenie Pomocy Kotom Wolnożyjącycm „Pan Kot” Pułtusk

10) Marta Kurowska — Fundacja PsoTy i koty

11) Teresa Olszewska — Fundacja „Koty z Kociej”

 

 

Do zadań Komisji należą sprawy związane z ochroną zwierząt, opieką nad zwierzętami oraz

zapobiegania bezdomności zwierząt, w szczególności:

-doradztwo w zakresie opracowywania projektów aktów prawa miejscowego wydanych

przez organy Gminy Pułtusk w zakresie działalności Komisji;

-współpraca z Wydziałem Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska Urzędu

Miejskiego w Pułtusku, w zakresie realizacji programu sterylizacji i kastracji zwierząt

właścicielskich oraz dokarmiania kotów wolno żyjących oraz pomoc w znajdowaniu nowych

domów dla bezpańskich zwierząt odłowionych z terenu gminy Pułtusk poprzez

rozpropagowywanie przez zamieszczanie na stronach internetowych informacji

o zwierzętach, dla których aktualnie poszukiwani są właściciele.

Zgodnie z zarządzeniem posiedzenia będą odbywać się według potrzeb, lecz nie rzadziej niż raz na pół roku. Na pierwszym posiedzeniu komisja wybierze ze swojego grona Przewodniczącego, Zastępcę Przewodniczącego i Sekretarza. Pierwsze posiedzenie będzie zwołane przez burmistrza, kolejne przez przewodniczącego.

 

 

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Aktualizacja: 08/11/2024 15:14
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo pultusk24.pl




Reklama
Wróć do