:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?

Wycieczka do siedziby TVP i Giełdy Papierów Wartościowych

12/04/2018 10:57
Szkoły powiatowe, Wycieczka siedziby Giełdy Papierów Wartościowych - zdjęcie, fotografia

Dzięki dofinansowaniu z EFS wszyscy uczniowie Zespołu Szkół im. B. Prusa, uczący się w zawodzie technik organizacji reklamy, pod opieką Ilony Dynak, Jolanty Jadaś, Barbary Krzemień – Kozłowskiej oraz kierownika wycieczki Grażyny Sitek uczestniczyli 27 marca w wycieczce do Warszawy. Celem wyjazdu było zwiedzenie siedziby Telewizji Polskiej oraz Giełdy Papierów Wartościowych. Na wycieczkę uczniowie wybrali się w ramach ćwiczeń z przedmiotów zawodowych.

Pierwszym punktem wyjazdu było zwiedzenie budynku Giełdy Papierów Wartościowych w godzinach trwania sesji. Historię tej instytucji przedstawiła kierownik wycieczki – nauczyciel przedmiotów ekonomicznych. Następnie z galerii dla publiczności na III piętrze na bieżąco obserwowaliśmy pracę maklerów i wyświetlane na elektronicznych tablicach notowania spółek. Byk, wykresy i kursy akcji zrobiły na nas ogromne wrażenie. Dzięki temu spotkaniu słowa: hossa, bessa WIG 20 nie są już pojęciami obcymi. Ostatnim akcentem w sercu polskiej gospodarki było pamiątkowe zdjęcie przy potężnym byku.

Drugim punktem wycieczki była wyprawa na Woronicza 17 w Warszawie, gdzie mieści się gmach TVP. Na początku zwiedziliśmy studio sportowe. W reżyserce przewodnik opowiedział jak funkcjonuje redakcja telewizyjna, jakie są jej możliwości i charakter pracy. Dowiedzieliśmy się, że najistotniejszym czynnikiem w TVP jest czas reklamowy, najważniejszymi rzeczami są: światło, dźwięk i obraz, a poszukiwanym zawodem jest grafik komputerowy. Przy jednym programie np. „sport po wiadomościach” pracuje 25 osób przy użyciu do 8 kamer. Potem zwiedzaliśmy studia, w których realizowane są wszystkie programy rozrywkowe i publicystyczne, a także studio wirtualne, w którym nagrywana jest np. prognoza pogody. Odwiedziliśmy również największe Studio nr 5, które ma 650 metrów kwadratowych powierzchni. Od zawsze było wykorzystywane do tych przedsięwzięć, które wymagają dużej oprawy scenograficznej. Ostatnią atrakcją była wizyta w Muzeum TVP, w którym mogliśmy przyjrzeć się z bliska kamerom sprzed pół wieku, starym telewizorom i urządzeniom do montażu. Wśród eksponatów muzealnych znajdowały się: scenariusze, zdjęcia gwiazd związanych przez wiele lat ze „szklanym ekranem”, rekwizyty. W TVP jako medium reklamy nie zabrakło też czasu na pamiątkowe fotki przy ściance.

Ostatnim punktem programu była uczta dla żołądka w Winkolekcji – barze na Olkuskiej 7. Doskonałe jedzenie, miła atmosfera i sympatyczna obsługa długo pozostaną w naszej pamięci.

Reklama

Szkoły powiatowe, - więcej informacji

Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez pultusk24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

AGA PRESS AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA WYDAWNICTWO ALEKSANDER z siedzibą w Pułtusk 06-100, Kotlarska 8

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"