Reklama

Susza – wniosek o oszacowanie strat

31/07/2023 11:41

W związku z otrzymanym pismem Wojewody Mazowieckiego w sprawie rozszerzenia uprawnień komisji ds. szacowania strat w uprawach rolnych o możliwość szacowania strat spowodowanych suszą Gmina Pułtusk informuje o możliwości składania wniosków o oszacowanie strat spowodowanych ww. zjawiskiem.

Wnioski należy składać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Pułtusku przy ul. Rynek 41, w terminie do 14.08.2023 r.

Ponadto każdy rolnik składający wniosek o oszacowanie strat zobowiązany jest w aplikacji „susza” wprowadzić dane gospodarstwa wraz z powierzchnią wszystkich upraw oraz inwentarzem żywym zgodnie z wnioskiem złożonym do ARiMR o dopłaty obszarowe. https://aplikacje.gov.pl/app/susza/#/campaign

Jednocześnie przypominany, że aby komisja mogła oszacować straty w poszczególnych uprawach nie mogą być one zebrane do dnia szacowania strat w terenie.

Wniosek do pobrania:

wniosek-o-oszacowanie-szkod-w-wyniku-suszy

Wydział Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Pułtusku

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo pultusk24.pl




Reklama
Wróć do