
Uświadomienie seniorom praw przysługującym im jako konsumentom to główny cel spotkania Powiatowego Rzecznika Konsumentów Doroty Ciosek z uczestnikami Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Pułtusku, które odbyło się we wtorek 12 września w siedzibie jednostki przy ul. Białowiejskiej.
Szybkie zmiany i potencjalne ryzyko związane z życiem w społeczeństwie konsumpcyjnym sprawiają, że kluczową kwestią staje się znajomość praw. Przekazane informacje i porady pozwolą seniorom uniknąć lub znacznie ograniczyć niekorzystne decyzje konsumenckie i ich negatywne konsekwencje. Rzecznik w swojej prelekcji podkreśliła, że najlepszym sposobem na uniknięcie problemów konsumenckich jest realna ocena własnych potrzeb i możliwości. Zawsze warto przed podjęciem jakiejkolwiek decyzji konsumenckiej zastanowić się dokładnie, czy na pewno potrzebny jest dany towar czy usługa.
Spotkanie zorganizowane zostało w porozumieniu z dyrektor Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Pułtusku Joanną Sobiecką. Kolejne zaplanowano na 26 września.
inf. Wydział Rozwoju i Promocji Starostwa Powiatowego w Pułtusku
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Komentarze opinie