
W ramach Rządowej Tarczy Antyinflacyjnej, wprowadzono rekompensatę refundacji podatku VAT za dostarczone paliwa gazowe w 2023 r. Wsparciem zostaną objęte gospodarstwa domowe, które wykorzystują jako główne źródło ogrzewania urządzenia grzewcze zasilane paliwami gazowymi, w których przeciętny miesięczny dochód nie przekracza 2.100 zł w gospodarstwach jednoosobowych lub 1.500 zł na osobę w gospodarstwach wieloosobowych.
Na mocy ustawy z dnia 15 grudnia 2022 r. o szczególnej ochronie niektórych odbiorców paliw gazowych w 2023 r. w związku z sytuacją na rynku gazu Gmina Pułtusk będzie realizowała zadania związane z przyjmowaniem wniosków i wypłatą rekompensat. Wnioski o rekompensatę refundacji podatku VAT za dostarczone paliwa gazowe w 2023 r. można składać nie później niż do dnia 29 lutego 2024 r. lub w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury dokumentującej dostarczenie paliw gazowych w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pułtusku przy ul. 13 Pułku Piechoty 1 oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub uwierzytelnione z wykorzystywaniem profilu zaufanego. Do wniosku należy załączyć fakturę dokumentującą dostarczenie paliw gazowych obejmującą okres dotyczący wniosku oraz dowód uiszczenia zapłaty za fakturę. Więcej informacji na oficjalnej stronie urzędu Miejskiego w Pułtusku.
Urząd Miasta Pułtusk
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Komentarze opinie