Reklama

Nowe zasady realizacji programu "Dobry Start"

29/06/2021 08:53

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pułtusku informuje o nowych zasadach realizacji Programu „Dobry Start” na rok szkolny 2021/2022.

Składanie wniosków do programu „Dobry Start” na rok szkolny 2021/2022 będzie odbywać się tylko w formie elektronicznej, a obsługą będzie zajmował się Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

Wnioski będzie można składać online od 1 lipca 2021 r., za pomocą następujących kanałów:
- przez Portal informacyjno-usługowy Emp@tia
- przez bankowość elektroniczną
- przez portal PUE ZUS

Wnioski należy składać do 30 listopada.

Stanisław Zaremba Kierownik sekcji
ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Reklama

Wideo pultusk24.pl




Reklama
Wróć do