Reklama

Informacja dotycząca zmian w organizacji pracy Wydziału Spraw Obywatelskich

22/11/2021 08:19

W związku z objęciem pracowników Wydziału Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Pułtusku kwarantanną, w okresie 22 – 26 listopada 2021 r. obsługa Klientów w sprawach dowodów osobistych i ewidencji ludności będzie odbywała się w ograniczonym zakresie.

Zostają odwołane wszystkie planowane w tym terminie wizyty oraz bezpośrednia obsługa Klienta. Wnioski, formularze, pisma można nadal przesyłać elektronicznie (e-PUAP) lub składać w Biurze Podawczym Urzędu Miejskiego w Pułtusku. Będą one rozpatrzone, zgodnie z kolejnością wpływu, po ustaniu przyczyny zmian w organizacji pracy Wydziału. 
Złożenie wniosku o wydanie dowodu osobistego jest możliwe w każdym urzędzie gminy na terenie kraju, bez względu na miejsce zamieszkania wnioskodawcy.

Przepraszamy za utrudnienia.

Wydział Spraw Obywatelskich
Urzędu Miejskiego w Pułtusku

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Reklama

Wideo pultusk24.pl




Reklama
Wróć do